Anne95 Merhaba kızlar 6 haftalık hamileyim ve paüye gitmek istiyorum hangi doktoru önerirsiniz ve Paü de Doğum yapanlar Bilgi verebilir mi
Cansut20 Anne95 doç.dr. Özlem Koşar Can’a gittim 1 kere memnun kaldım devam edeceğim onda da siz gibi böyle bir post açtım yazan olmadi kendim buldum netten doktoru 29 tane yorumu vardı oylelikle tercih ettim. Bugün 9.haftam :)
Gencanneeeeee Mrvcakatt Soner Gökte ikili uclu testlerimi yaptirdim gayet iyiydi ilgisi guler yuzlu bi doktor muayne icinde ona gidicem artik dogum icinde tavsiye ederim canim
Ozlem-200 Gencanneeeeee bende Soner gök e gitmeye başladım siz doğum yaptınız mı yoksa gebeliginiz devam ediyor mu bende memnun kaldım 2. Gidişim ve devam etmeyi düşünüyorum ama doğum konusunda nasıl oluyor onu merak ediyorum
Gencanneeeeee Mrvcakatt Hic Bilmiyom kanka normalde servergazide olucaktim kalp hastalarini dogum yaptirmiyoruz burda dedi normal muayne icin bende bu ayin ortalarinda gidicem soner beye sorucam 🤷
Gencanneeeeee Mrvcakatt Anladim tatlim sen onun dogum ucretinide yaziversene daha uygunsa ona giderim
Mrvcakatt Gencanneeeeee kotulestim de ozel egekente geldim. 1 gun yatis verdiler. Kontrolum 3 haftada bir oluyor. 3 hafta dolunca ozlem kosar cana gidecegim Dogumu sordugunda yaz olur mu
Mrvcakatt Gencanneeeeee 29 4 gunluk. Agrilarim ve kasilmalarim oluyor. Ama gunler geciyor bir sekilde
Gencanneeeeee Mrvcakatt 28+1 benimde yakinmis Bende nefes darligi var ya cok cabuk yoruluyorum yattigim yerden kalktigimda bile nabzim hizlaniyo kosturmusum gibi Allah Yardimcimiz Olsun sen neden hastaneye gitmistin neyin vardi?
Mrvcakatt Gencanneeeeee ben de cabucak yoruluyorum. Kasılmalarim oluyor. Karin boyle semsert oluyor. Duzenli sertlesmeler oluyordu
Gencanneeeeee Mrvcakatt Hamilelikte karnin sert olmasi normal diye biliyorum benimkide sert devamli devlette soyledigimde normal oldugunu soylemisti? Senin dedigin nasil bi sertlik benim doktor mu bilgisizdi yoksa senin yasadigin daha farkli bi sertlikmi acaba🤨🤔
Mrvcakatt Gencanneeeeee ayaktayken sertlik olmasi gayet normal. Ama benim bebegim alt karinda. Uzanirken alt karnm sertlesiyordu. Bir gunde 17 kez oldu..bir de agri yapiyordu. Suan iyiyim. Serumlar ise yaradi sukur