20 Haziran için konuştuk sezaryen olacağım bende bir aksilik olmazsa. Her şeyimiz hazır eksik bir şey kalmadı çok şükür sadece hastane çantasını ve ev temizliğini mayıs sonuna doğru yapacağım. 🙏🏼 herkesin Allah yardımcısı olsun kolaylıkla gelsin bu bebişler