Benimde haziran 13 doktorun dediği tarih, ama bana erken gelir gibi geliyor ikinci gebelik ve sancılı geçiyor . Eksik kalmadı zaten beşik bebek aranası bakım ürünleri ateş ölçer falan hepsi mevcuttu bi kıyafet aldım nevresim aldım ütüledim yerleştirdim. Hastane çantasına konacakları paketledim ama çantaya koymadim. Ev temizliği zaten evim çok şükür her daim heryerim temizdir, koltuk ve halı yıkatmak dışında bir işim yok. Bende böyle durumlar 🥰