Beyzabasyigitt Merhaba arkadaşlar şuan 17+2yiz doktorum detaylı için şimdiden randevu al dedi ama çok da devlet hastaneleriyle uğraşmak istemiyorum. Özelde veya muayenehanede detaylı ultrason yaptıran varsa kime ve ne kadara yaptırdınız söyleyebilir misiniz 🥰
Gulayyy_ Beyzabasyigitt bizim bıralarda devlet hastanelerinde olmuyor zaten mecbur özelde yaptırdım bin liraya sigorta varken
Dilaraanl Beyzabasyigitt Turgay Şener’e yaptırdık biz. Doktorumuz önermişti. Çok da memnun kalmıştık. Gayet bilgili bir doktor.
Beyzabasyigitt Minik-ve-annesi tam 14. haftada söyledi doktorum ama değişebilir demişti bugün de bacakları kapalıydı göremedik 😄
Beyzabasyigitt ferhpnar İnternetten baktım birkaç doktor ama ücret göremedim arayıp öğreneceğim galiba en sonunda
Kbraoguz Beyzabasyigitt turgay şener 1000 tl Ahmet uysal 975 tl tam teşhis merkezi 750 Bide alper diye bi doktor var oda 750
Minik-ve-annesi @Beyzabasyigitt peki siz özele mı gidiyorsunuz ben 13. Haftada Bozüyükden Eskişehir’e ikili tarama için Mehmet kayaya geleceğim çok methini duydum.bide bişey daha sormak istiyorum 🫣doktorunuz sizi kontrollere cagirdgnda ayda 1 mı gel diyor yoksa, su haftalar arası gel şu testler olcak gibisinden bilgilendirme yapıyor mu
Beyzabasyigitt Minik-ve-annesi Benim doktorum devlet hastanesinde 1 ay sonra gel diyor gidiyorum genelde ben soruyorum bidahaki kontrolde ikili tarama olacak mı detaylı nasıl olacak vs gibi ama doktorum izne ayrılmış şimdi özele geçmeyi düşünüyorum çünkü diğer doktorlardan çok memnun değilim doğrusu ☺️
Beyzabasyigitt Gulayyy_ Özelde de nerede kim yapıyor çok bilmiyorum doğrusu hastaneleri arayıp bilgi almak daha doğru olacak sanırım
Gulayyy_ Beyzabasyigitt özele gidip tetaylı cektirmek şstiyorum dedigin zaman zaten ayrı bir bölümü var orda soruyolar doktorun kim bu hastanede yoksa sadece cektirip kendi doktorunamı baktırıcaksın die bide 10.15 dakika sürüyor
Ezgikrkl Beyzabasyigitt İstersen tıp fakültesinde de yaptırabilirsin 19+1de gitmiştim geç kalmışsın diye yapmadılar
Beyzabasyigitt Ezgikrkl kendi doktorum da tıp fakültesine git dedi ama hastaneler malum biraz uğraştırıyor özellerde fiyatlar uygun gelirse özelde yaptırayım diye düşünüyorum olmazsa yine tıp fakültesi yolunu tutacağım 😄