Esranurasya06 3 tane hastane cıkısı al gerisini 3 6 ay seklinde al kuzum cunku 1 aydan uzun gıyemıycek uzun kol zıbına gerek yok yarım kol sıfır kol tarzı al kış ıcın uzun kol zıbın alırsın yazlık fazla alma mevsimlik alabilirsin dedıgım gıbı fazla alma gıyemıyorlar corap eldiven sapka muslın, battaniye vs alırsın