Esranurasya06 bende Ankara da yaşıyorum temmuz başı muhtemelen doğum, burada yaşayan yaz aylarında doğum yapmış arkadaşlarıma sordum ama yazlık tarzı(şort,tişört) gibi giyebilir mi diye ama giydirmemişler bebeğin hassas olduğu üşüyebilecegi için . Kısa kollu zıbınlar ince tulumlar ya altlı üstü yakınlar aldım :)