Lelizcim Merhabalar herkese ilk gebeliginizde bebeginizin hareketlerini ilk hangi haftada hissettiniz cok merak ediyorum 18. Haftaya girdik ama bizim oglanda tık yok 😂🤰🏻
yenibirannis Lelizcim 16. Haftada yani bayrmda pıt pıt diye 2 kere hissettim dünde elimi koyunca dalgalnma gibi hissettim🥰
Eday19 Mervvvever bende 16.haftada hissetiim aşırı hareketli gece gündüz dizinde öyle mi bu arada benimde kı
TomrisHanim Mervvvever nasıl hissediyorsunuz mesela ben dün gece göğüsüm ortasında az aşağısinda tuhaf bişey hissettim bebek mi bilmiyorum uyuşukluk ile ordan bişey geçiyor gibi elimi dokununca duruyordu elimi kaldırincada devam ediyordu şuan 20+3 üz böyle bişey mi farklı mi yoksa
Mummumlilo Ben 21 haftadayım hissetmedim derim mi kalın kaslarla ilgili mi bilmiyorum kiloluda değilim fazla
Lelizcim Mummumlilo valla doktoruma sordum oda 22. Haftaya kdr hissedersin dedi ama insallah daha erken hissederim
senaacik Mummumlilo ben de 22 oldum ama hala hissetmedim sebebi ne bilmiyorum geçen muayenede doktora söylemiştim bi sorun görünmüyor olabilir demişti ama 3 hafta geçti hala yok:(
Esmaars Lelizcim 18 haftalık oldum hala hissedemedim bende bekliyorum sabırsızlıkla . Bazen bı kipirtilar oluyor ama emin olamiyorum
Lelizcim Esmaars ben gaz sancisini bazen zannediyorum ama Allahtan hemen anliyorum hareket olmadigini 😂
ozzlemk Lelizcim 18 de seyrime gibiydi şimdi 19+1 iz ikizlerimlee pıt pıt şeklinde hissediyorum ya da dalgalanma gibi 🥰😂
merve-momm Lelizcim ben de öyleydimm ya başta gaz yüzünden sandım o kadar hareketli ki içimde hep pıt pıt 17.haftadan beri