Ben annemin tavsiyesi ile içine giyeceği zıbın, alt zıbın gibi şu genelde beyaz olup kıyafetlerin içine giydirilen ve direk bebekle temas eden iç çamaşırı yerine geçen türde tekstili Duru Granülmatik ile 30 derecede yıkadım. Bununla beraber renkli olan, dışına giyeceği, hastane çıkışı dahil her şeyini, bu zıbınları da ütüledim buhar basa basa. Çünkü kuru malzeme mikrop tutmaz, ben alalı uzun zaman oluyor. Ütü ile de varsa mikrobunu kırdım. Annem ve kayınvalidem de daha giyilmemiş renkli ürünlerin rengi atmasın yazık olmasın, zaten dışına giyiyor diye yıkamamın gerekli olmadığını söylediler. İnşallah bir zararı olmaz tabii herkes içi nasıl rahat ederse öyle yapmalı. Ama ne olursa olsun, bozulmalar yaşanmaması adına düşük derecelerde yıkanmalı, bu düşük dereceler de mikrobu kırmaya yetmeyeceği için, ya siz ya bir yardım eden kişi iki eliniz kanda da olsa ütüleyin derim ben buhar vererek. Allah herkese sağlıkla giydirmeyi nasip etsin.