Coolmom Bende şubat annesiyim tahmini doğum 10-14 şubat gibi dedi doktorumuz🥰🙏🏻 27+5 oğlumuz olcak hayırlısıyla🤰🏻
Yokk Zeynebinannesii canım ilk oğlm da yaptırdım cok sukur seker cıkmadı bidha yptrmam bi şişe sekerli suu içiysn ac karnına onu kusmadan yarım saat dayanabildim sonra midem felaket oldu kusunca hemn kan aldlr bndn vucttan cıkmadn zor ynde 🙏🙏
Zeynebinannesii Yokk kötüymüş ya ben sabah aç kaldığımda da midem bulanıyor daha ilk çoçuk olduğu için de yaptırmak zorunda hissediyorum kendimi