Kahyaasena canım o biraz artık vicütlamı alakalı ne bilmiyorum ama herkesde nişan yada su gelecek diye bişey olmuyor iki kez doğum yaptım ne nilan nede su gördüm sancıyla gittim hep ilkinde gittiğimde 4 ikincide 5 cm açılmam vardı şayet nişan oysa açılmama baktıktan sonra hafif kan gelmişti