Nişanım sümüksü pembemsi bi akıntı gibiydi normal akıntıdan farklı zaten anlıyorsun onu. 39+2 de nişanım geldi 39+5 te doğum yaptım nişanımdan sonra sancılarım başladı suyum gelmedi hastanede patlattılar suyumu. Nişan gelip doğum başlamayadabilir yani. Önemli olan sancı sıklığı ve su mesela suyun ve nişanın gelmez ama sancım sıklaşır düzenli olarak gelirse doğum başlamış oluyor zaten 🌺