Nurkcy valla kuzum ben sivasta yaşıyorum burası kışında soğuk yani🤔 kısa ve uzun kol tercih ettim bide büyükler bebekler üşür hassas olur bünyeleri diyorlar. Fazla kıyafet almadım gerçi 3-4 parça. Kışın görümcelerim Doğum yaptı onlar çoğunu kullanamamışlar bana verecekler