-_Esra_- omega ıcıyorum balık yagı var ıcınde 🤍🫶🏻🫶🏻
nilsmomy 😂 dogumdan sonra cantama koyayım o zaman😂😂😂
myangelson bende vallaa hıc gormedım sen hangı zeynepı dıyosun helle ozelden yaz dndkfk
Sila66 şekerli diye içmiyim dedim böğürtlenli seviyorum normalde.