Burcum Sila66 olur olur. Ablam doğurana kadar ekmek arası tahin helvası yedi. 38. Hafta 3980 gr doğmuştu☺️
Burcum Ama çok yoğun tüketmemek lazım yani senin zaman az sorun olmaz ama baştan itibaren dikkat etmek lazım plasentada yaşlanma yapabiliyormuş ama aşırı tüketim. Ablam baya aşırı yedi, her gün yedi ekmek arası😂
Burcum Sila66 ye ye ben de şeker çıktı yiyemiyorum😂 açlık şekerim sabah 121 di dün eşimin pastasından bir dilim yedim diye.
Sila66 myangelson sevmıyorum da kılo yapar dedıler esımde saglıklı bulmadı onu yeme falan dedı oyle yemedım😂😂😂🤍
Burcum Ama tahin içeyim ya tahini öyle de kaşıklayabimirim😅 inş unutmam. Kefir falan içemiyorum bunda, süt de içim çok almıyo bi tek ayran ve kaliteli ezine peynir yiyebiliyorum resmen peyniri seçiyorum😂
Sila66 Burcum ben asırı tiksindim ya 🤦🏻♀️bende ayran ıcıyorum,kefırle 🤍😂 peynırde sadece çeçıl peynırını cok severım😂
Burcum Sila66 severek yediğim tek şey 🍔 🙈 ama onu da işte ayda 1 i geçmiyorum.yi hatırlattın fındık yiyim biraz❤️