Deletedmom_116 aynen demi ya bende hep özel takipliydim güzel oluyordu ama işte klinik ve doğum yapmıyorlar başkada özel hastane olmayınca şehir hastanesi doktor döküntüsü olmasa çok iyi ama işte aynı doktoru bulmak imkansız bide iyi doktor sayısı az olunca herkes aynı kişiye yükleniyor bulmak daha da zor oluyor