Cinarrgamze Kızlar merhaba şehir hastanesine gitmeye başladım ama aynı doktora randevu denk getirmek çok zor o yüzden farklı doktora randevu aldım siz aynı doktora mı gidiyorsunuz hep yoksa bu şekilde her hafta farklı doktor gören var mı bu sorun oluyor mu?
Deletedmom_43 Cinarrgamze Talep oluşturuyorum hep aynı doktora gidiyorum ben. Mhrs’den talep oluşturup ona göre aynı doktora kontrole gidebilirsiniz.
bebitomom Cinarrgamze bende şehir hastanesine gidiyorum bir süre sonra takipli olduğum için doktorum kaşeli kâğıt verdi randevu bulamadığım zaman onunla gidip istediğim gün sıra alıyorum sizde doktorunuza randevu bulamadığınızı söyleyin yardımcı olur diye düşünüyorum
Cinarrgamze Deletedmom_43 başka bir ile gidiyorum hastane için o yüzden araba gerekiyor otobüs falan olmadığı için eşimin izin gününde gitmemiz gerekiyor onada aynı doktoru bulmak imkansız gibi bide her hafta gitmem lazım artık randevular hemen doluyor 🤦🏻♀️
Cinarrgamze yenibirannis 34 bitiyor bu zamana kadar aynı doktora göründüm hep ama klinikti ve doğum yaptırmıyorlar o yüzden şehir hastanesine geçtim ama aynı doktoru bulmak imkansız gibi
Deletedmom_43 Cinarrgamze Eğer gebeliğiniz 34 hafta ve üzeri ise randevu olmadan kendi hekiminizin olduğu günler sıra ile girebiliyorsunuz. Tabii izin günlerine denk getirmek falan mesele.
Cinarrgamze Deletedmom_43 aaa bunu bilmiyordum ama evet doktorun izin günü falansa bide uzak muayene olamadan geri dönmek var
Deletedmom_43 Cinarrgamze Onun için de çalışma takvimi var aylık asılıyor. Hastaneye gidince fotoğrafını çekin ona göre planlayabilirsiniz. Olmadı mecbur farklı doktorlarda kontrol olacaksınız.
Cinarrgamze bebitomom cidden çok iyi bende söyleyim bakalım belki yapar ama her doktorun bunu yapacağını sanmıyorum doktorunuz iyiymiş🌸
Deletedmom_116 Cinarrgamze Bende aynı durumdaykm ve bekleme ihtimalim yok son zamanların mecbur kontrole gitmem gerekiyo ve bu çok saçma bı durum En azindna doğumu yakın olana bari kontrolden sonra randevu doktor oluştursa keske
Cinarrgamze Deletedmom_116 kesinlikle öyle olmalı ya son haftalar her hafta gitmek zorundayız ve aynı doktoru bulmak çok zor doktorun kendi oluşturması en doğru olan ama yapmıyorlar maalesef
Cinarrgamze Deletedmom_116 aynen gerçi doğumda hangi doktor gelirse şansa ama yinede her hafta başka birini görmek yoruyor
bebitomom Cinarrgamze baya büyük bir şans benim devlete bu doktoru bulmam hem ilgisi hem üslupu çok memnunum umarım sizin doktorunuz da bu kolaylığı size sağlar
Deletedmom_116 Cinarrgamze Her gittiğimde aynı şeyler tekrarlaniyo önce özele giderken doktor kapıda taniyo biliyordu tanımayı geçtim yapılan testleri bilmiyorlar bile şimdi 😒
Cinarrgamze Deletedmom_116 aynen demi ya bende hep özel takipliydim güzel oluyordu ama işte klinik ve doğum yapmıyorlar başkada özel hastane olmayınca şehir hastanesi doktor döküntüsü olmasa çok iyi ama işte aynı doktoru bulmak imkansız bide iyi doktor sayısı az olunca herkes aynı kişiye yükleniyor bulmak daha da zor oluyor