Sanırım asistanlarla normal doktoru ayırt edemeyenler var aramızda 😀😂 gittiği doktoru randevu aldığı doktor sanıyor kanımca bazı arkadaşlar 🤷♀️ neyse nasipten öte yol yok herkes için tabiki en önemlisi bebeklerine sağ sağlim kavuşmak allah bütün hamişlere bebişlerini sağlıkla kucağına alıp büyütmeyi nasip etsin 🤲