Ben 2 aydır gidiyorum oraya, 2 haftada 1, erkek doktora bir kere denk geldim yani kendi randevu aldığım doktor vardı. Ondan sonra göremedim asistan baktı. Ama gayet ilgililer sorularıma cevap veriyorlar, başka devlete de gitmiştim böyle güzel muamele yapmadılar. Burdan memnunum şimdilik, öncesinde özele gidiyordum. Daha sonra bırakıp bu hastaneyi seçtim çünkü eltim 1 buçuk yıl önce orda doğum yaptı sezeryan, ve ben yanındaydim. Resmen özel muamele yaptılar özel gibiydi ama bikac ters hemşire vardı onun dışında çok çok güzeldi. Hatta o zaman yeni evliydim bende burda doğum yapacam demiştim ki bakalım kısmet