Genel itibariyle ben de 4+5 te vajinal ultrasona girdim gebelik kesesi görüldü hatta doktorum yolk salcı bile görüyorum hafif dedi. Sonrasında 2 hafta sonra kalp atışı için çağırdı tekrar. O arada dayanamadığım için dün başka yere gittim 5+4 ken vajinalultrasona aldılar yine kese gözüktü ama bebeği göremedi haftaya tekrar çağırdı. Biraz moralim bozuldu vajinal ultrasonda 6. Hafta içinde kalp atışı duyulur diyen oldukça vardı çünkü. Neyse şimdi gözüm korktu olabildiği kadar haftanın sonunda gidicem muayeneme. Şimdilik 4 Mayıs gözüküyor..