GamzeCan ya canım ben geçen sene kayıp verdim. 1,8 mm ile sızıntıyla başladı suyumun gelmesi serklaj oldum acil serklaj 18. Haftamda 22. Haftada doğum yaptım araşık 5 te. Bu sefer tesbirli gittik 3,9 iken 16. Haftamda serklaj yapıldı. Şuan dün detaylım vardı 4,7 dikişten uzak bebeğim ve bıl bol yattım enfeksiyona dikkat ettim . Bol bol derken 1 ay wc hariç kalkmadım daha bir hafta önce ded doktorum tamma iki üç günde bir yormamak şartıyla bir kaç saatliğçne çık oturarak ye diye. Onun haricinde hlen yatar vaziyetteyim. En azından bazEn oturuyorum evde . yani diniş olayını doktoruna çıtlatmanı öneririm. Bu vakitlerde rahim kısalığı önemli. Sıkı takiple . Sonrası enfeksiyon kapmaman lazım birde geç olursan serklaj yapılmıyor doğumu tetikler diye. Ne kadar erken okadar iyi.