GamzeCan ben banyoyu oturarak yapiyorum canim.. tabure aldim banyoya.. hic ayakta kalmadim.. ama bunun dezavantajini da simdi yasiyorum.. buhun ilk defa disari yuruyuse ciktim.. butun kemiklerim birbirinden ayrilcakmis gibi hissediyorum.. eve zor geldim inleye inleye.. vucudum salmis kendini iyice, bi de agirlastim😫