GamzeCan önemli değil sor tabi. Ben bebeğimi çok aşağıda hissediyordum doktorda gerçekten aşağıda dedi bi vajinal muayene yapıp rahim ağzını ölçmek istedi erken doğum riskine karşı işte meğer kısalma varmış. Aynen pazartesiye kadar iğne ile idare ettirip pazartesi tedavi uygular muhtemelen. Annem çok yardımcı olmuştu bana yemek falan gönderiyordu, eşim iş çıkışları alıp geliyordu yemekleri. 2 haftada 1 temizlikçi geliyordu eve, eşimde hep temizliyordu. Öyle geçti günler valla