GamzeCan bende şuan aynı durumdayım 2 gün hastanede yattım canım. İdrar yolu enfeksiyonumda varmış bebek kafasını dayamıştı rahim ağzına, vajinamda baskı hissediyodum resmen. Doktor %90 tedaviye cevap alırız demişti öyle de oldu çok şükür kafası birazda olsa yukarıya doğru çıktı.zaten direk anladım vajinamdaki baskıyı artık hissetmiyodum ve rahim ağzım 30mm iken 35mm ölçtü en son.eğer kısa çıksaydı dikiş atıcaktım demişti. Bende yatıyorum günlerdir hiç bişey yapma sakın sadece temel ihtiyaçlarını karşılamak için ayağa kalk. Allah hepimize şifa versin sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi🙏🏻