pitircikannesi1 Selam kızlar 21+2 haftalık hamileyim ama halen bebeklerimin hareketlerini hissedemedim. Hissetmek için sabırsızlanıyorum sizler kaçıncı haftada hissettiniz.
Evinaram pitircikannesi1 ben 19 haftalık oldum bir kaç gündür içimde hareket ettiğini hissediyorum ama tekme olarak değil
sudamlasi pitircikannesi1 göbek bölgenizde yağlanma varsa geç hissedersiniz. İlk gebelik te de geç hissediliyor
Muhammedamine pitircikannesi1 ben 21. Haftada hissetmeye başladım 23. Haftada netleşmeye başladı . Sende hissedersin canım merak etme 🤗
Ozy pitircikannesi1 ben 21+5 im karnim damar gibi atiyor bebek hareketlerini hissediyorum kelebek ucusu seklinde ama bende daha ilk tekmeyi hissetmedim yada ayiramiyorum tekmemi degilmi diye 😞
Evinaram pitircikannesi1 belki de ikiz olduğu için hissedemiyorsundur yer dar olduğu için çok hareket etmiyorlardır
pitircikannesi1 sudamlasi 😏 olabilir cnm. Ama hissetmek istiyorum artik 😁 hissedenleri duydukça daha çok merak ediyorum
pitircikannesi1 Evinaram en son 20 haftalık iken doktora gittim 1_2 haftaya hissedersin dedi son 1 hafta daha sabredeyim 😊
sudamlasi pitircikannesi1 ikizlere hamileymişsin🙈Hareketkeri hissedince ikisi bi yandan tekmeler artık😂
Kdraltn pitircikannesi1 cikolata ye. Sirt usgu uzan yataga karin gerilsin yani. Kasigina tut elini hissedersin. Pit pit seklinde olur zaten suan cok bisey bekleme :)
TansuKesli Bende 20+5 haftalık hamileyim henüz hissetmedim sanki arada oluyor gibi oluyor ama denk getiremedim bir türlü çok kilolu değilim ama zayıfta değilim 😂 anca heralde
pitircikannesi1 Ozy ben daha hiçbirşey hissedemedim kuzum 2 gün önce sağlık ocağına gitmiştim hemşirem çok normal dedi bakalım ben ne zman hissedeceğim 😊
Muzika Kdraltn kasıkta hissediliyor di mi ?ben de 18 haftalık hamileyim. İlk hamileliğim, zayıfım. Uzanınca kasığımda ve hep aynı tarafta seyirme gibi bişeyler hissediyorum ☺️