Pszge Hanımlar bu sağda solda diyosunuz ya batma gibi kasılma gibi bişe oluyo onu mu diyosunuz yani nasıl anlıyosunuz sağda mı solda mı olduğunu
Havi Pszge yani bebeğin en başta nerde olduğu.. kimileri hissediyor başta da sızı oluyor dediğiniz gibi. Ben doktora gitmeden biliyordum sol tarafımda olduğunu. Hala da kontrole gidince cihazı sol tarafıma tutuyor
Havi Azrazerin Bir şey daha sorucam.. Hani diyorlar ya Erkeklerde sağ göğüs büyük olurmuş diye.. kızlarda sol. Aslında o büyüklükten değilmiş daha sert oluyormuş Yunanlılar mıydı eskiden buna göre karar veriyorlarmış.. Sizin nasıl?
Azrazerin Havi sol göğüs her zaman sağa göre daha büyüktür canım sertlik olarak dşyorsan süt kanalları aktif olmaya başlayın ikiside sertleşiyo şu daha sert diyemiycem ikiside orta şekerli😅
Hilallalal Havi benimde baştan beri soldaydı hala da öyle ayakları solda başı aşağıda 33 haftalık oğlum olacak inşallah
Gamze58 Havi benim sol tarafta ilk erkek dedi şuan 26 haftalığız ve kızım olucak inş benimde hep soldaydı şimdi bile hep soldan tekme yiyorum sanki sağ tatafım boş gibi 🤣