Havi Merhaba bayanlar🌹 Hepimizin sağlıklı, hayırlı evlatları olsun İnşaÂllah ♥️ 13+4🌿 Benim bebeğim en baştan beri solda. İlk muayeneye gittiğim zaman doktora sol kasığımı gösterip burda demiştim. Hep sızı hissetmiştim çünkü. Ve oradaydı♥️ İlk haftalarda bebeği solda olup cinsiyeti erkek olan var mı? Sonradan söz etmiyorum, ilk haftalarda solda olan? 😘😘♥️♥️♥️
Bskrt Havi benmde soldaydı hep batma oluyordu sol tarafımda Hatta şuan bile solda oynuyor sürekli 😁😁 ve kızz
Esukcigdem Benimde soldaydı hep şuan ögrenmedik daha cinsiyetini haftasonu ögrenicem inş☺️ Arkadasımda 6 aylık hamile oğlu olucak nasip olursa onunda bebegi soldaymış ilk aylarda ☺️ Bende oğlan hissediyorum ama hayırlısı rabbimden tabi☺️
Azrazerin Havi Benim solda başladı sağa geçti ultrason kontrollerimden anlıyorum 10-11 de soldan baktı 12-13-16 da sağdan baktı dün sağlık ocağına gittim ordaki usg cihazından soldan bebeğin kalp atışlarını duyduk böyle sağ sol yapıyoruz☺️ Erkek
Havi Azrazerin Bir şey daha sorucam.. Hani diyorlar ya Erkeklerde sağ göğüs büyük olurmuş diye.. kızlarda sol. Aslında o büyüklükten değilmiş daha sert oluyormuş Yunanlılar mıydı eskiden buna göre karar veriyorlarmış.. Sizin nasıl?
Havi İnşaÂllah hayırlısıyla kucağımıza alırız♥️ Kız çocuklarına düşkün olmama rağmen bazı nedenlerden ötürü oğlum olsun bi diyorum 😔
Havi Linnaella Sola hep kız diyorlar 🤷🏻♀️ çevremde her sağda olan erkek . Rabbim hepsinden de tattırsın İnşaÂllah ♥️
Nurselin Havi Benim🙋♀️İlk baş solda başladı adet sancısı gibi böyle doktorda ilk muayenede sol tarafa bakmıştı hep .. ve cinsiyet erkek solda olmasıyla pek alakalı olduğunu düşünmüyorum ama ..