Melisct94 eminebzkrtt İlk gebeliğimde erkek diyordu oğlum oldu şimdi ise kız diyor umarım doğrudur hep hayalimdir 1 kız 1 oğlum olması 🙈🙏
Efsa_1 eminebzkrtt bence yanlış yani doğru çıkmasını beklememiz de yanlış ama insan merak edip bakıyor tabi🤗 benimde erkek gösteriyordu ama kızım oluyor çok şükür 😍💖
Elif_Annesi eminebzkrtt bence doğru değil.Çin takvimi erkek diyordu,asermelerime bakılırsa da erkek gibiydi ama kız oldu