Bi çok arkadaş sana moral olmakiçin sanırım iyimser konuşmuş , inşallah da dedikleri gibidir canım ama deneyimime göre söylemeliyim ki 1500 den sonra vajinal 2700 lerde ise karından görünebiliyor doktorun doğruyu söylüyor. Progestonun da düşüşe geçmiş anladığım kadarıyla? Sağlıklız gebelik olma ihtimali çok yüksek. Umarım dış gebelik değildir çünkü öyleyse hızlı bir şekilde karar verilip değerin düşükken iğneyle düşünebiliyorsun. Ama beklenip değerin artarsa Allah korusun senin hayatını da riske atıyor. O yüzden bi an önce bir başka doktora daha danışıp hareket etmen. Umarım doktorunun düşündüğü gibi değildir 🙏