Rzgrn_Annesi133 kendinizi üzmeyin bazen geç döllenme oluyor geç gözüküyor ama bu herşeyi kötü olduğunu göstermiyor . İlk gebeliğimde bu üzüntülerle kaybettim bebeğimi.. doktorun hep olumsuz konuşmasıyla keseyide bebeğide görmemize rağmen kaybettim.. lütfen üzülmeyin siz insnın iyi olun daha çok yeni zaten Görürsünü Allahın izniyle…