Aysegulinanc Aspenya44 32 de 1760 dedi ben az değil mi dediğim de haftasıyla uyumlu dedi sizinki bende çok iyi 31 haftalığa göre
Smygcr Nurdan1604 niye böyle diyo doktorunuz anlamadım aslında gayet normal kiloda asla moralinizi bozmayın 🫶🏻
Aspenya44 Smygcr aslında moralimi hiç bozmadım 😂😂😂 çünkü Allah bana akıl fikir versin ki ben hala hamileligimi kabullenemiyorum. 4. Çocuğum ve çok anı oldu benim için çok zorlanıyorum😭😭😭
Smygcr Aspenya44 canını sıkma canım benim doktorum gayet haftasıyla uyumlu dedi. Sağlıklı doğsunlar kilo elbet alıyorlar doğduktan sonra bile 🫶🏻🌸
5yildansonrA 1anne2bebek__ benim de her iki gebeliğim erken oldu 34 ve 35 haftada doğdular ikisi 2300 ve 2400 doğdu kuvese girmediler şükür bunda ne olur bilmiyorum şuan 30 haftalık olduk