Sila66 bende kiradayim şuan evim küçük olduğu için çocuk odası dolu ama kendi evim çok geniş biran önce taşınıp hemen oda almam lazım dolabıni Felan düzenlemem lazım arabasıda o zaman alırım 3+1 evim oturma odası ve salonum var zaten çok esyam taşıması yük olacak dahada eşya almak istemiyorum direk oraya alıyım diyorum