minikmucizeemaak Aynen canım beni 5 hafta sonra çağırınca bende dayanamadım özele gideceğim 10 mayısta ondan sonrada ikili için giderim heralde. Keşke bi cihaz olsa da karnımıza tutunca bebeğiniz iyi kalbi atıyor falan diye bilgi verse bizde rahatlasak 😂😂