Kızlar merhaba doktorum beni 3 hafta sonra kontrole çağırdı çok şükür kalbini duyduk❤️ Ben 8 mayısa sıra aldım Şuan 7+2 yim doktora gittiğimde Allah’ın izniyle 8+5 olucam bu ikili taramalar vs kaçıncı haftalarda oluyor acaba biraz daha mı geç gitsem ?