Fiyatlar çok pahalı,Ekolde 14.500 diye biliyorum ama emin de değilim..Ben ara ara devlete de gidiyorum ama şöyle bir durum var,tedavi ücreti genel sağlık sigortası prim borcu olarak yansıyor. E devlete bakınca şuan nerdeyse 1500 TL borcum var mesela. Sigortam yok diye tabi böyle.olmali diye düşünüyorum. Özele yetişmek çok zor. Bakalım sizin de umarım cinsiyeti netleşir hayırlısıyla 🥰