burcudemirr Canım çok sağ ol yaa valla her şey öyle pahalı ki birini iyi marka alsan diğerine yetisemiyosun. En doğrusu aslında İzmir’de sıcaklarda evde oturmak da işte ben biraz kurtluyum duramıyorum evde 🤭 Ekol Hastanesi’ne gidiyorum ben, Gürsoy Bey takipliyim ama bu ay gidemedim henüz normalde 25 inde kontrolüm vardı da çok fazla ücret alıyorlar ve bişey yaptıkları da yok açıkçası doktorların. Sırf hani doğumu orda yapmak istediğimden gidiyorum. Sigortam da yok eşimin de benim de. O da sıkıntı bizim için..Bakalım neler bekliyor bizi😌 Cinarliyi kayınvalidem demişti bana ama evimiz Örnekköyde olduğu için uzak geldi bana,ondan gitmedim