Sadebikahveee evet yastıkta yapıyolar. Ben 370 e yaptırmıştım ama zam geldi mi bilmiyorum. Bir de çift isimlerde felan ek alıyor sanırım. Ama çok güzel ilgilendiler. Plansız bi şekilde erken doğum yaptım, yetişsin diye hızlıca karşılayıp yolladılar. Ona rağmen kargosu gayet güzeldi