neanladinyurdagul __mom1 işk bebeğim kız şimdi buna erkek dedler dünde eşim bişeyler almış yazık heves ediyo insan 😅😅
Elenora neanladinyurdagul aslında cinsiyet haftası 16. Hafta ama biz çok merak ediyoruz diye söylüyorlar bence erkek demişse değişmez gönlünüzce olsun 😘
Bahar11 https://drive.google.com/file/d/1SM-4-T1R4PcbpsbkE-UGk3c1AU8I2Xi7/view?usp=drivesdk Tahminde bulunurmusunuz
Bahar11 https://drive.google.com/file/d/1SM-4-T1R4PcbpsbkE-UGk3c1AU8I2Xi7/view?usp=drivesdk
Kuzuluanne Yagmurr8 Benim doktorumda dün (12+4) erkeğe benziyor ama 15den sonra net söylerim dedi bende sanki ufak bi çıkıntı gördüm o nedenle merak ettim ☺️ Hayırlı olsun 🙏🏻
Yagmurr8 Kuzuluanne sizede hayırlı olsun değişmez büyük ihtimal hep diyorlar erkek daha erken gösteriyor diye, ben ilk alışverişimi bile yaptım 😍 cinsiyeti öğrenince insan daha bir sabırsız oluyor bence ben hemen bir şeyler almak istedim ☺️
262223-- neanladinyurdagul değişmiyor 😂12. Haftamda erkeğe benziyor dedi 13.haftada yüzde 80 erkek bil dedi bende biraz geç gittim kesin olsun diye 18 de erkek dedi