Serpbars Papatya0910 Papatya0910 kuzum hiç merak etme kese biraz geç görünüyor sen gönlünü ferah tut ama ilaçlarınızda aksatma özellikle Protestanı
Papatya0910 Serpbars dıs gebelik olmasindan korkuyorum bide sanki burdaki cihazlar cok eski o etkiler mi sizce
adatuna Regliniz geciktiyse eğer gebelik varsa kanda çıkardı diye düşünüyorum. Regl olmaya yakında oynayabiliyor değerler. 2 gün sonra tekrar yaptırın bence kesin cevap içim🤗
Eylulesra Benim de 5 gün gecikti adetime 26 sında kan verdim 96,04 çıktı Bugün de verdim kan 101,21 çıktı artar mı kizlar dış gebelikten korkuyorum bende 😟 çok az artmış
Aysel_krdg Eylulesra 2 gün sonra tekrar ver ya düşer yada yükselir dış gebelik olsa yükselirdi normal şekilde seninki çok az artmış aynı yerde ve aynı saatemi verdin
Aysel_krdg Eylulesra bekle bakalım canım yer farklı olmasın ve aynı saatler olmasına dikkat etmen lazım en son verdiğin yer ve saate 2 gün sonra tekrar ver
Eylulesra Serpbars canım hiç ümidini kaybetme ben de iki kere sıkıntı yaşadım sonra çok şükür tekrar oldu 2 yaşına girecek kizim