aysu-citak98 Serpbars benim 3 gün önce 2.16 cıktı dun tekrar verdim 24.98 çıktı kalbim artabilir yönünde inşallah rabbim gönlünüze göre versin 🥰🙏🏻
Papatya0910 Kizlar en son carsamba beta testimde degerim 1007 idi bu gün keseyi göremedi ama doktor. Hafif hafif lekelenmem var ilac basladi. Cumartesi yine yaptir test dedi sizce durum nedir.
Cerenarga Papatya0910 bende bugun gittim 700 hcg di kese gözükmedi 7tüp kan idrar testi istedi doktor
Serpbars Papatya0910 Papatya0910 kuzum hiç merak etme kese biraz geç görünüyor sen gönlünü ferah tut ama ilaçlarınızda aksatma özellikle Protestanı
Grand Benimde 12gün geçti beta 0.2 çıktı negatif hala olmadım ama tekrar vereyimmi kan bu kadar gecikmem olmuyordu normalde☺️