Zmraemr Aylin735 müdahale mi ?? Yanlış bilgiyi düzeltmek istedim sadece ayrıca 28-34.haftalarda da yapılıyor.simdi buna da bahane bulacaksınız ama siz bilirsiniz 🤷Niyetimde asla zannettiğiniz gibi bir şey yoktu
Aylin735 Zmraemr en son hafta 28 dır iki gebeligimde de doktorlarim o şekilde söyledi kendi lafimla değil doktorlarimin lafıyla konuşuyorum
Zmraemr krsabsr ilk hamileliğimde özelde yaptırmıştım ama boşuna ücret vermişim ikinciye hamileyim devlette yaptırdim tek kuruş vermiyorsunuz.İğne ucretli olduğu için devletin karşılaması için yatışınız yapılıyor iğneyi vurulduktan 10 dk sonra çıkıyorsunuz
Zmraemr Aylin735 ile göre degisiyor o zaman ilk gebeligimde ödemiştim ya da artık ozellerde de odenmiyodur.2018 idi odedigim zaman
ozturkaeb Zmraemr bana da özeldeki doktorum doğumdan sonra yaptıklarını söylemişti devletteki de 28. Haftada 🤷🤷
Zmraemr ozturkaeb evet onu yapan doktor da var .Dogumdan sonra bebeginizin kan grubu pozitif olursa size iğne yapılması gerekiyor.Negatif olursa vurulmuyor .Ama 28.haftada olsanız bile doğumdan sonra mutlaka yine kan grubu pozitif ise vuruluyor
Aylin735 Daisy0000 evet bende gördüm o yorumları o gün korkarak gittim hastaneye ama hiç ücret almadılar Bi enjeksiyon parası ödedim 30 TL o kadar daha kuruş odemedim