Aksoylu24 Bizde de kan uyuşmazlığı var.Önce kan verdim test yapıldı.Negatif çıktı test sonucu. Sonra eşimden kimlik fotokopisi istendi, bana sayfa sayfa bıkac evrak imzalatıldı,hastaneye yattım gösterildi.(Devlette İğneyi ücretsiz yapmaları için yatış gösteriyorlar) Sonra hemşire iğneyi getirdi yapti, 3-4 dk yattım sonra kalkıp günlük hayatıma devam ettim. Sonrasında ağrı vs yapmadı.Sadece yapılırken biraz yakıyor onun dışında bir yan etki olmadı