Dün kendi doktorumdan ayrı bi doktora gittim baskı yapıyor dedi poposuyla alta doğru.Bende doktor değişmeyi düşündüm ama işte ilk gittiğim doktor acil durumlarda gece bile olsa geliyor ilk düşüpümü onda yapmıstım.Dünkü bayan gelmem dedi devlete fikan yönlendiririm dedi seni ancak.Benim zaten sancılı geciyor gebeliklerim rahim dar ondan mı bilmiyoru m