Seyhann Dilosege 36+1 deyim doktorla doğumla ilgili hcbsey konuşmadık oda söylemedi devlet Hastanesi'ne gidiyorum bu arada
EmineBurcuTfekiSar Bende 35+4 oldum erken Doğum riskim var hala beklemedeyim. Normal mi sezeryan mı o bile belli değil. Cuma günü sorucam bakalım
Dilosege Deryadeniz63 bende 34+3 oldum doktor 15inden sonra bekliyoruz dedi. Normal doğum için dedi galiba. Çünkü hesabıma göre 15inden sonrasi tam 40 hafta oluyor. Sezeryan 38 39 haftalikken yapiliyor o yüzden sezeryan olursa 10 ile 15 arasında olur heralde
Gulecan Dilosege 36+1 benim bir hafta önce gitmiştim enfeksiyon Vardı erken doğum riski var ve bebeğin ters demişti her an gelebilir demişti beklemedeyiz 37 yi de bitirseydik iyiydi
TubaSbArsln Arenbebek neden 5 Aralık sezeryan mi olacaksınız benim de 35+4 bi aksilik çıkmazsa 8 Aralık’ta inşallah benim de sezeryan
Baharonder Kizlar bisey sorucam pazardan beri sag bacagimin uzerine basamizyordum 33.4 uz bu arada bu gun masallah cok hareketli ayagim agrimiyor rahat yuruyorum pozisyondanmidirki
Honeybaby 36+5 deyim Cuma kontrolüm var daha doğumla ilgili konuşmadık hiç. Sanırım çatı kontrolünden sonra belli olur. Devlet hastanesine gidiyorum bu arada.
Honeybaby Bişey sormak istiyorum bebeğimin hareketleri bu hafta çok sertleşti baya can acıtıyo daldığımda falan değişik tepkiler veriyorum korkup 😄😄 var mı sizdede aynı durum?
Dilosege Honeybaby bendede var yerinde hiç durmuyor sürekli hareket halinde canımı acıyabiliyor bazen