Önce babadan alınıyor risk çıkarsa anneden alınıyor. Biz geçen yıl nisan ayında yaptırdık sonucu ta ağustosda çıktı. Brn ekim ayında baktığımda niyeyse hala yoktu sistemde o ayrı mevzu, hamile kaldıktan sonra gördüm sonuç negatif diye. Mümkünse bence kadınlar da yaptırmalı, ıspartada smla asyanın babasının de riski düşük çıkmış 🤷🏻♀️ paraları toplandı şükür tabi almanyaya gittiler