Bende bırakamadım çok denedim çok zorladım kendimi baktım daha çok stres oluyorum aklıma daha fazla.geliyo sigara kendimi şartlamadim , 27 haftalık olduk hala kullanıyorum inşallah sagliginda bir sorun olmaz, gelişimi şimdilik iyi hem benim hem çocuğun hiç bir sağlık sorunu yom suanlik rabbim korusun, elimizde olsa biz zaten icmeyiz gerçekten çok zor içmeyen de asla anlayamaz., Birinci gebeliğim de kullanmiyordum kızım 31 haftalik doğdu erken geldi , , şuan bebeğim kilo olarak da bir hafta önden gidiyo maşallah 💓