Gizem3544 bende öyleydim ilkte hep normali savundum ama bana göre değilmiş o alttan kesi dikiş içli dışlı WC oturmak falan sorun ve normal doğumu asla normal doğum gibi yaptirmiyorlar. Azarlıyorlar hemen olsun bitsin kafasındalar direk kesi atıyorlar falan, hastanede sancı cekemiyorsun bile yatırıp nst bagliyorlar kaldirmiyorlar, plasenta belirli bir zmaanda kendisi ayrılır ama beklemeden direk karna bastırarak kendileri ayırıyor falan hiç çekemem 😁