Bence normal doğum hakkında olumlu şeyleri aklınıza getirin sizin için daha kolay olacaktır. Hamilelikte illaki her konuda endise yapabiliyoruz korkuyoruz, önce bu korkularınız yenin. Bende ilk oğlumu hep normal istiyordum o sanciyi tatmak ve herşeyi normal yaşamak istiyordum öyle de oldu iyi ki öyle olmuş. 10 saat sancı çekmeme ragmen sezeryan hiç düşünmedim. Şuan ikinciye hamileyim 9 haftalık inşallah onu da normal doğumla kucağıma alırım.