Dipsi988 16 gün önce sezaryen oldum. Depend kullandım, yanlrdan yırtıp çıkardım ama giyerken eğilip kalkmak zor olduğundan annem yada eşin yeni bezi giydirdi.
Hastane odasında tuvalete yere alt açma örtüsü serdik öyle giyindim. Akma ve taşma falan olmadı hiç rahat ettim.
Yardım edecek kimse yoksa pes daha mantıklı olabilir. Ama terleme yapmadı bende de