Dipsi988 Kızlar depend mi yoksa e bebegn buyuk boy lohusa pedimi dogumdan sonra hangisinı kullandınız depend ıcn dikişleri terletıyor dıyolar sizce
motherisbackk Dipsi988 hastanedeki emzirme danışmanı olan hemşireye sorduğumda depend çok kullanılmıyor eğer sezaryense demişti dikişlerin olduğu yeri terletiyormuş o yüzden lohusa pedi alın demişti
Kukulikukuli12 Dipsi988 normal dogum yaptım dikişli. Depend kullandım. 2.dogumım içinde 1 paket alıcam yetiyor zaten
Biyologannee Dipsi988 normal doğum yaptım ilk doğumumda depend kullandım. İlk iki gün falan sonra lohusa pedine geçtim. Doğumdan sonra ilk adetimde de depend kullandım çok rahattı 👍🏻
mercimekkoftesi1 Biyologannee 10 günlük sezaryenliyim depend kullandım, kullanıyorum hala çok memnunum. Terletme kesinlikle yapmıyor.
Misraninannesi Dipsi988 ayağa kalmakta zorlandığın için depend değiştiremiyorsun hasta bezi veya pedi değiştirebiliyor sen kalkamasanda hemşireler falan daha hijyenik oluyor
Dipsi988 Bende sezeryan düşünüyorum depend degstrmek kenarlardan yırt fln dıyolarda gymek zor olmazmı acaba
elayaz_ Dipsi988 ilk doğumum normal oldu depent kullandım Çokda dikişim vardı ama hiç bir sıkıntı yaşamadım inanılmaz kurtarıcı birsey
Nurr_22_22 Dipsi988 kanamam çok yoktu adet kanaması gibiydi normal ped işimi gordu kanaman nasıl olur bilmem ilk etapta hasta bezi bağladılar o dikişlerimi çok terletti
Egeminannesi Dipsi988 ben depend kullandim hiç öyle terletmedi zaten iki gün fln kullandım sonra pede gectim
Poyrazin_annesi Sezeryan oldm depend cok rahattı gıymesıde zor degıl terlemede yapmadı. Hatta bn 40 ım cıkana kadar depend taktm