Esra1139 Antalya0772 adet tarihine göre hesaplican canım ultrason da bir iki hafta ileri geri gidebilir ona bakılmıyor doğum tarihi icin
nurduran42 Dudu1988 neden ki gostermedi mi kendini siz mi tercih etmediniz. Bizde öğrenmedik henüz carsamba 19+3 oluyoruz ikiz bizimkiler acaba göstermezler mi diye korkuyorum
sulekzl ayseaaksoy ben 13+ gittim doktor kız gibi dedi yarın tekrar gidicez hareket ederse net gözükür inşallah Sizinki büyük aslında göstermwdi mi
ayseaaksoy sulekzl bana 11+3 de yüzde 50 kıza benziyor dedi 2 hafta önce gittim hiç göstermedi 🫠 bir dahakine net öğreniriz inşallah 🫶🏻
Semaazz Antalya0772 merhaba bizde 18+3 olduk çok şükür 🥰 hareketleri hissetmeye başladınız mı acaba yoksa bi tek ben mi hissedemiyorum 🤦♀️
Mevagamze Semaazz 18+0 bende hala hissetmiyorum kızımda hissetmiştim bunda hala hissetmiyorum doktorum erken dedi hissetmen için 🤷🏻♀️
Semaazz Antalya0772 valla herkes tekme neyim atıyor yazıyor acaba bende mi sorun var dedim. Bende böyle seyirme oluyor sadece onu hissediyorum. İnşallah en yakın zamanda hissetmeye başlarız 🤍🤍🤍💜💜💜🥰🥰
Gozde_32 Antalya0772 bende 18 2 yim canim hala cinsiyeti gostermedi bebegim 2 gebelik benim senin cinsiyeti belli mi
RabiaKose Antalya0772 Eylül’ün ilk hafta gözüküyor doğum sezeryan olacak bakalım ne zaman gelecek minik kızım 🤗 21+5 olacağız 🤞 bir oğlum var 19 aylık kızım doğunca 23 aylık olacak 🥺🥰
54Merve RabiaKose ay bende 19+2 oldum bir 5 yaşında kızım var birde 2 yaşında oğlum bakalım nasıl olcak kendimde 25 yaşındayım😀
Elif_p Antalya0772 Ekim başı gibi benim 16+2 yiz bugün cuma günü de cinsiyeti kesin öğreneceğiz ölücem meraktan
_brcu88_ Elif_p bizde 16+4 günlüğüz 13+ 5 te cinsiyetimizin kız olduğunu söylemişti doktor şimdi mayısın 4 ünde tekrar randevumuz var bakalım